Partners Stockholm 2018

IBM Watson Marketing offers campaign automation, marketing insights and real-time personalization embedded with cognitive capabilities. With IBM Watson Marketing, marketers can uncover new levels of actionable insights, deliver powerful and personalized experiences that customers want and value, and discover innovative ideas that provide a competitive edge. Learn more about what’s possible for your customers, your brand and your business at ibm.com/watson/marketing

Differ is a strategy consultancy firm based in Stockholm. We support companies and organizations on their journey of sustainable growth. At Differ we work within all topline related disciplines. We understand how to build a brand, what creates a positive customer experience and the driving forces behind revenue generation. We are part of Xlent Consulting Group. Read more here.

Voyado - The Easiest Way To Loyal Customers.
Revide is the company behind Voyado. No loyalty system is so powerful and still so user friendly when you want to strengthen your customer relations and use data to increase sales, cut costs and reach maximal profitability. Voyado is so easy to use that you can control every customer journey on your own.

i360 Loyalty Software for the management of B2C and B2B loyalty programmes allows the user to individually initiate and implement programmes targeted to end customers and commercial agents. The software has been developed by i360 - a leading company on the CEE market specialising in sales support through the use of loyalty programmes. In over 9 years of operation i360 has performed over 100 projects for a large group of satisfied customers, who thanks to our solutions offered by i360 Loyalty Software, successfully achieve their business goals. The company employs over 40 people. To build customer loyalty means to sell more. Read more here.

Red Pine erbjuder molntjänster för att stödja smart kundinteraktion med hjälp av AI i realtid. Vi har sett en direkt effekt av våra tjänster hos våra kunder på mellan 25 % till 100 % ökad kundinteraktion och ofta möjliggör vi helt nya sätt att utnyttja en hemsida eller en kundtjänst. För att få en bra tjänst fokuserar vi på två saker: anpassad AI för varje tillämpning och enkelhet i att använda våra tjänster. Besök gärna vår hemsida för mer info: www.redpine.se. Red Pine är en start-up som ägs av konsultföretaget Random Forest.

LINK Mobility Group är Europas största leverantör av mobila kommunikationslösningar. Vi erbjuder mobilkommunikation, mobila lösningar och mobil datainsikt- mobilt är den gemensamma nämnaren.

Vi är med och skapar framtidens kundrelationer!

CFI Group har i 25 år utmanat och utvecklat affärslösningar inom Customer Asset Management. Med utgångspunkt i kunden som finansiell tillgång hjälper vi företag att skapa tillväxt och öka lönsamheten genom kunddriven affärsutveckling. Våra expertisområden är analys och verksamhetsrådgivning, där vi omvandlar kundinsikter till faktiska åtgärder hos företag.

Med kunden i fokus har vi en mission att hjälpa företag bli framgångsrika genom att öka värdet av deras kundrelationer. Välkommen till CFI Group.

Parajett erbjuder sina kunder effektiv kommunikation i både tryckt och digital form. Vi tar ansvaret för kundens hela kommunikation, oavsett kanal. Vårt huvudkontor finns i Landskrona. Vi har också försäljningskontor i Göteborg, Oslo och Stockholm. Produktion sker i Landskrona och Oslo. Parajett är certifierat enligt ISO 9001, ISO 14001 och ISO 27001. För mer information besök: www.parajett.se

Bisnode är ett marknadsledande data- och analysföretag med verksamhet i 19 europeiska länder. Vi bidrar till att göra vardagen enklare genom att varje dag leverera tusentals beslutsunderlag till företag, myndigheter, kommuner och organisationer. Med hjälp av Bisnodes kvalitetssäkrade data och analyser kan du fatta kloka beslut som ökar lönsamheten och utvecklar din affär. Läs mer om Bisnode här.

Konferenser kräver ofta stora insatser i form av arbete, tid och ekonomi. Du som väljer att anordna en konferens vill förmodligen få ut så mycket som möjligt av den. Om du lyckas engagera och samtidigt ta till vara de stora kunskaper, skiftande erfarenheter och insikter som ryms hos deltagarna har du mycket att vinna. Interaktiva möten erbjuder konferensapp, effektiva mötesformat och seniort stöd till dig som arrangör. Du kan antingen köpa en helhetslösning eller bara delar av vårt erbjudande. Till exempel en eventapp. https://interaktivamoten.se/event-app

PÅ Media är en prisbelönad kreativ produktionsbyrå med inriktning på tryckt och digital kommunikation. Vi sitter med eget tryckeri och storformatsproduktion i Stockholm. PÅ Media står för hög kvalitet, service, leveranssäkerhet och en tydlig miljöpolicy. De är FSC®-certifierade av Rainforest Alliance.


Partner Opportunities 

Long term relationships and retention strategies, the name of the game is Customer Loyalty and Customer Experience and the goal is to get your customers to return to purchase again, as well as persuade others to use your company's products or services.

Our conference in Stockholm in September 2017 was a success, with over 260 people attending and also in Gothenburg 2017 for the fifth time with 100 people. Driving Customer Loyalty in a digital multichannel marketplace is indeed challenging, which is why we will dive into the world of Customer Insight, Experience, Retention Strategies, Loyalty Programs, Customer Value Mgmt, Next Best Action, Marketing Automation, Multichannel marketing and much more at our future conferences in Stockholm and Gothenburg.

As partner you will get a unique opportunity to position your company as innovative and ahead of competition. At the same time you will have the opportunity to meet and network with decision makers and others working in the area.

Facts about the conferences


Stockholm:
 27 September, 2018 
+250 attendees (Tracks: B2C and B2B)
Venue: Hotel Rival, Stockholm

Gothenburg: February 6, 2019
+130 attendees
Venue: Gothia Towers, Gothenburg

Focus areas for the conference

  • Customer Experience
  • Loyalty programs
  • Customer Insight
  • Profitable CRM
  • Customer Value Mgmt
  • Customer Journey Mapping
  • Next Best Action
  • Retention strategies
  • Marketing Automation
  • Multichannel marketing

Target Group for the conference

  • Marketing Managers
  • CRM Managers
  • Retention Managers
  • Customer Loyalty Managers
  • Customer Insight Managers
  • Customer Experience Managers
  • Sales Managers
  • Business Development Managers

Become a partner

If you would like to joins us as a partners at Customer Loyalty Conferenc, please contact Mats Gustafsson at +46 8 642 21 90 or .

Read more about our different partner packages

For 2018 we will expand Customer Loyalty Conference into a week of loyalty events. As a partner you can plan for your own event and invite our members. If you are interested please fill in your e-mail below and Mats will contact you about the different packages.

A selection of previous partners: