During Loyalty Week we have gathered tons of educating events, seminars and courses within the field. For you who would like to be ahead in Customer Loyalty, CRM and Customer Experience. Check below to find the perfect events for you!

*The list is constantly being updated.

25 sept

The Park, Stockholm

ERFA: Marketing Automation B2B *Held in Swedish

Våra erfarenhetsgrupper inom Marketing Automation B2B är exklusiva nätverk för erfarenhetsutbyte mellan företag i olika branscher. Du får nya erfarenheter inom marketing automation och hur du skapar lönsamhet i ditt marknadsföringsarbete.

Det finns plats för endast ett företag från varje bransch och platserna fylls på snabbt så tveka inte att säkra din branschplats.

Läs mer om ERFA-gruppen här

25 sept

The Park, Stockholm

Course: Customer Journey Mapping *Held in Swedish

Kursen varvar teori, diskussion och upplevelsebaserat lärande, där gruppen rör sig mellan korta övningar och reflektion. Du lär dig grunderna i Customer Journey Mapping, får insikt i metodiken och hur du på bästa sätt kan komma igång i din egen organisation. Genom ett praktiskt case introduceras du till arbetssättet, tränas i att utgå från kundens perspektiv och att rita upp kundresan – och vad du gör efter det.

Du som deltagare får även kopplingen mellan kundresor och CX samt kunskap om vilka områden en organisation behöver fokusera på för att bli kundcentrerad.

Läs mer om kursen här

26 sept

The Park, Stockholm

ERFA: Fortsättning: Kundlojalitet & CRM - B2C *Held in Swedish

Denna ERFA-grupp inom kundlojalitet & CRM - B2C, vänder sig till dig som tidigare medverkat i en ERFA-grupp inom detta område hos oss. Arbetar du som kundklubbs- eller lojalitetsansvarig mot konsumentkunder?
Vill du lära dig mer och utbyta erfarenheter med andra i samma situation som du? Genom att delta i vår ERFA-grupp får du nya erfarenheter inom kundanalys, kundlojalitet, Customer Experience och hur du skapar lönsamhet i ditt CRM-arbete.

Läs mer om ERFA-gruppen här

27 sept

Hotel Rival, Stockholm

Conference: CUSTOMER LOYALTY CONFERENCE

Customer Loyalty Conference is for you who want the latest news within Customer Loyalty, CRM and CX. A day full of insights, hands-on tips and tons of inspiration from some of Sweden’s top experts and companies. During the day you will have the opportunity to network with your colleagues and share experiences with people in the same position as you.

Have a look at the program and speakers

28 sept

The Park, Stockholm

Course: CRM & Kundutveckling - Fördjupningskurs *Held in Swedish

Denna heldagskurs kommer garanterat ge dig ökad insikt och många nya tips på hur du driver ett strategiskt CRM-arbete som genomsyrar hela organisationen och vilka delar som krävs för att du ska lyckas och ligga i framkant.

Lärare är Staffan Elinder och kursen hade hela 100% nöjda deltagare senast.

Detta kommer du lära dig