During Loyalty Week 2018 we met, discussed, observed and discovered new trends and possibilities through educating events, seminars and courses within the field. Those who attended are now ahead in Customer Loyalty, CRM and Customer Experience. 

See you again last week of September 2019!

25 - 28th of September

The Park, Sveavägen, Stockholm

Meeting Zone: Your office for the week

Are you travelling to Stockholm for Loyalty Week and need somewhere to work? Or would you just like to work on a different location for a couple of days? Come to The Park at Sveavägen 98 during Loyalty Week and enjoy our Meeting Zone!

25th of September

The Park, Hälsingegatan, Stockholm

Course: CX & Customer Journey Mapping *Held in Swedish

Kursen varvar teori, diskussion och upplevelsebaserat lärande, där gruppen rör sig mellan korta övningar och reflektion. Du lär dig grunderna i Customer Journey Mapping, får insikt i metodiken och hur du på bästa sätt kan komma igång i din egen organisation. Genom ett praktiskt case introduceras du till arbetssättet, tränas i att utgå från kundens perspektiv och att rita upp kundresan – och vad du gör efter det.

Du som deltagare får även kopplingen mellan kundresor och CX samt kunskap om vilka områden en organisation behöver fokusera på för att bli kundcentrerad.

25th of September

F7, Ljusgården, Stockholm

Breakfast seminar: What is the Future of Customer Loyalty?

We hear it time and time again, customer loyalty is dead. But is it? It is not the customers role anymore to “prove” to you that they are loyal or have offers or coupons. We must put the customer back at the heart of your strategy and start to use modern touch points and utilize more data to make smarter decisions.

Join us on this breakfast seminar to get inspired and take your loyalty and CRM marketing practice to a new level!

  • Customer loyalty today - the landscape
  • Innovations and trends shaping the future of customer loyalty

26th of September

The Park, Sveavägen, Stockholm

Try on/information lunch: Certified CRM & Loyalty Manager *Held in Swedish

Certified CRM & Loyalty Manager är 5-dagars utbildningen för dig som vill ha ett helhetsperspektiv på kundrelationsarbetet i en datadriven, digital värld. Vill du veta mer om utbildningen? Kanske behöver du fler argument för att övertyga din chef att detta är en värdefull utbildning för dig och företaget? I så fall är du välkommen på en informationslunch. Vår huvudlärare Camilla Cramner ger ett smakprov på innehållet i utbildningen och sedan får du möjlighet att diskutera dina och ditt företags behov med huvudlärare och rådgivare på plats. 

26th of September

Konstnärsbaren, Stockholm

Executive Round Table: Transform digital marketing with AI - keep up with your customers

Together with our partner IBM Watson Customer Engagement we are having an Executive Round Table that will discuss how you keep up with your customers. AI is on everybody's lips but how do you actually get started? And are there ways to get help already now that will improve the speed and efficiency of the marketing decisions today.

27th of September

Hotel Rival, Stockholm

Breakfast seminar: Prediktiv analys i Machine Learning Studio

Random Forest tillsammans med Hitta.se visar hur Microsofts verktyg Machine Learning Studio binder samman enkelheten med att göra en prediktiv analys med driftsättningsmöjligheter som kommer få IT att älska analysavdelningen. Och hur man snabbt kan gå från analysidé till driftsatt analys och samtidigt bli mer älskad av IT.

*Held in Swedish

27th of September

Hotel Rival, Stockholm

Conference: CUSTOMER LOYALTY CONFERENCE

Customer Loyalty Conference is for you who want the latest news within Customer Loyalty, CRM and CX. A day full of insights, hands-on tips and tons of inspiration from some of Sweden’s top experts and companies. During the day you will have the opportunity to network with your colleagues and share experiences with people in the same position as you.

27th of September

Hotel Rival, Stockholm

Dinner: Loyalty Networking Dinner

Do you want to become a Business Networking Expert? We continue the day with food & drinks, music and a lot of networking with inspiration from the Business Networking Expert of the year Elaine Eksvärd.

28th of September

The Park, Hälsingegatan, Stockholm

Course: CRM & Kundutveckling - Fördjupningskurs *Held in Swedish

Denna heldagskurs kommer garanterat ge dig ökad insikt och många nya tips på hur du driver ett strategiskt CRM-arbete som genomsyrar hela organisationen och vilka delar som krävs för att du ska lyckas och ligga i framkant.

Lärare är Staffan Elinder och kursen hade hela 100% nöjda deltagare senast.

Partner Opportunities

As a partner you can plan for your own event during Loyalty Week and invite our members. If you are interested please fill in your e-mail below and Mats will contact you about the different packages for Loyalty Week 2019.

Other events within Customer Obsession you might be interested in 


* Held in Swedish

Certified CRM & Loyalty Manager

Det här är utbildningen för dig som vill ha ett helhetsperspektiv på kundrelationsarbetet i en datadriven, digital värld. Du får med dig kunskap, strategier, inspiration från case, konkreta metoder och verktyg för att bygga kundrelationer i världsklass för ditt företag.

Läs mer

ERFA: AI for Marketing

Är du ansvarig för att utvärdera AI for Marketing på ditt företag? Vad ska ni använda det till? Var börjar man? Vill du lära dig mer och utbyta erfarenheter med andra i samma situation som du? I din roll sitter du ofta ensam i din organisation. Du saknar kanske någon att bolla idéer med, ett nätverk av sparringpartners som kan ge dig värdefull input och kunskap.

Läs mer

ERFA: Marketing Automation B2B

Arbetar du med eller ska starta upp marketing automation inom B2B? Vill du lära dig mer och utbyta erfarenheter med andra i samma situation som du? I din specifika roll sitter du ofta ensam i organisationen. Du saknar kanske någon att bolla idéer med, ett nätverk av sparringpartners som kan ge dig värdefull input och kunskap.

Läs mer