Content Göteborg 2019

Tack för en fantastisk dag fylld med inspiration och nätverkande. Vi slog rekord med 170 deltagare i år och vi är så glada att se så många på plats. Under konferensen använde vi hashtagen #WRloyalty, se här vad folk skrev om konferensen på Linkedin. Här hittar du även talarnas presentationer. 

Lojalitetens psykologi - Psykologiskt perspektiv på konsumentbeteende
John Magnus Roos, forskare vid Chalmers tekniska högskola & Göteborgs universitet

Make it all about me, and I'll buy it!
Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer @ Agillic

Case: Know your customers to win their heart
Javier Artal Herbella, CRM Project Manager @ Boozt

Öka kundlojaliteten i en datadriven, digital värld - Så bygger du kundrelationer i världsklass idag
Camilla Cramner, Senior CRM konsult @ LoyaltyFactory

Case: Vi på E.ON vill skapa en framtidssäkrad vardag där vi är älskade av våra kunder
Charlotte Bjurup, Anna Sjödahl, Malin Olin & Kine Brodal, CX Managers & Service Desginer @ E.ON

Case: Care by Volvo – från att bygga bilar till att skapa relationer
Sofia Edholm & Cosima Churchill, Senior Director Global Marketing Consumer Relations @ Volvo Car Corporation & CRM Manager @ Care by Volvo

Bygg varumärket inifrån
Arvid Axland, Författare & Grundare @ Pool

Vad svenska företag kan lära sig från Amazon Prime
Arne Andersson, E-handelsexpert @ PostNord

Ledarskap i en uppkopplad värld - så Maxar du Snacket
Karin Zingmark, Rådgivare, författare och talare på temat Ledarskap och Kommunikation i en uppkopplad värld.

Här hittar du information, tips och råd inom Customer Obsession i form av White Papers från partners och intervjuer med några av talarna på konferensen.

Make it all about me, and I´ll buy it

Denna bok är en guide för dem som vill utveckla sin verksamhet och använda digitala medier och data för att skapa den perfekta omnichannel-upplevelsen för varje kund.

Läs mer

Konsumtionsrapporten

En av årets talare är forskaren John Magnus Roos. Han är redaktör för konsumtionsrapporten där de svenska hushållens privata konsumtion sammanfattas och analyseras. Det är en intressant läsning där man får ta del av detaljhandelns omsättning, svenska konsumtionstrender, marknadernas funktionssätt välbefinnande och konsumtion.
Läs rapporten från 2016 här
Läs rapporten från 2017 här
Läs rapporten från 2018 här

Certified CRM & Loyalty Manager

Missa inte vår otroligt populära utbildning som resulterar i en certifiering som CRM & Loyalty Manager. 

Läs mer om utbildningen

Maxa snacket: Så når du framgång genom digital kommunikation

Få ett smakprov utav Karins bok och läs mer om en utav konferensens bästa talare!

Läs mer

Jakten på Känslan: Konsten att skapa meningsfulla upplevelser

Nominerad som årets marknadsföringsbok 2017. Arvid Axland delar sin kunskap och ger dig värdefulla insikter genom sin bok och föredrag på konferensen. 

Läs mer