JAKTEN PÅ KÄNSLAN – KONSTEN ATT SKAPA MENINGSFULLA UPPLEVELSER

Jakten på känslan som släpptes hösten 2016 är en delikat blandning av teori och inspiration, som tar upp och genomlyser vår tids nya valuta; känslan. Som läsare kommer du få mängder av aha-upplevelser och med lättsmälta metoder och exempel kommer du snabbt kunna etablera ett nytt sätt att bemöta dina kunder och medarbetare.

Boken finns till för att du ska kunna öka värdet på ditt företag och vara med att förbättra upplevelsen av den värld vi lever i. Kort och gott; en inspirerande handbok i upplevelsedesign.

Boken passar företagsledare, marknadsförare, personalchefer och innovatörer. Både den mest erfarna kommunikatören och nybörjaren kommer att hitta sin vinkel på ämnet. Läs ett stycke i taget eller hela boken i ett sträck. Oavsett kommer du alla gånger vilja förstå känslan – och jaga rätt på den.

Missa inte chansen att lägga händerna på ett rykande nytt exemplar av boken under Customer Loyalty Conference. 

 *Arvid's presentation will be held in English. However the book is in Swedish.